luni, 25 mai 2009

Sa indeplinim impreuna dorinta Alexandrei: fara griji cu barca in Delta Dunarii

Vineri am vorbit cu Alexandra. De la Timisoara au trimis-o la o clinica de recupereare in Buziasi. Mi-a spus ca e verde si... frumos... ca la pensiune. Ii este foarte dor de casa, de parinti, de fratii mai mici. I-am spus ca la noi in oras e foarte cald, mult praf si multa galagie si ne-am dori sa avem parte si noi de o atmosfera de... pensiune. "Fruntea sus Alexandra, fa-te bine si vom merge apoi la mare!!!" Mi-a spus ca nu i-ar place la mare ci mai degraba in Delta Dunarii. Daca acest "fa-te bine" ar depinde numai de ea, n-ar fi nici o problema. Daca ar depinde de familia sau de prietenii ei, azi, acum ar pleca spre Israel. Daca s-ar fi strans banii ieri, 24 mai, incepea tratamentul... Dar depinde de noi toti, de oamenii cu suflet care din putinul ce-l au ofera si pentru Alexandra. Sa n-o uitam! S-o ajutam in continuare! Doamane-ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu